Madárkák

2010. január 25., hétfő

Babaváró buli 2010. 01. 23.



Szombaton találkoztam barátnőimmel (sajnos nem tudott mindenki eljönni). Szerveztem egy kis összejövetelt, ha lehet így nevezni - babaváró bulit! Nagyon örültem, hogy el tudtak jönni!
Barátnőim: Lia, Vera, Edit, Kriszti, Anita, Ágota, Dia (ők itt voltak); Borsi, Mártika, Marika (sajnos nem tudtak eljönni)! :-(
Nagyon jól éreztük magunkat!
Elég sűrű volt ez a szombat!
Délután moziba mentünk (Dávid, Lia, Tibi, Imi és Én). Az Avatar-t néztük meg 3D-ben.
A kicsi "pocaklakó"-nak, Csengének annyira nem tetszett, neki valószínűleg túl hangos volt a mozi. Lehet, hogy nem fog egyhamar azért nyüzögni, hogy moziba mehessen! :-)
Amikor fél 5-kor vége lett a filmnek, siettünk haza Liával és Verával, hogy nehogy megelőzzenek minket a vendégek.
Szerncsére az első fecskék érkezése előtt hazaértünk! :-)
Nagyon megleptek a csajok amikor kiderült, hogy ajándékkal is készültek!
Az egyik tortát (kettőt kaptam) le is fényképeztem! Gyönyörű volt és nagyon finom! Szinte azonnal elfogyott! (Nem mellesleg Ágó hozta nekem!)
















A másik tortát nem ettük meg (fekete-erdő torta), hanem magammal vittem a következő buliba, amibe 8 körül indultunk Liával, Verával és Edittel.
Ádám barátunk névnapját ünnepeltük lakásavató bulival egybekötve.
Jól éreztünk magunkat, elég sokáig, fél 1-ig ott voltunk nála.
Fáradtan, de vidáman érkeztünk haza, majd következett a mozgalmas nap után a jól megérdemelt PIHENÉS!!!

1 megjegyzés:

  1. Drága Frida!sajnálom,hogy nem tudtam veletek lenni szombaton...ez a fránya térdfájás:( nagyon jó lett ez a kis blog:)már nagyon várom,hogy a kis manó is megérkezzen és megörvendeztessen mindenkit:)a köv. találkozásig is sok puszi: Borsi
    ui:sehogy sem tudok képet feltenni a profilomhoz.. :(heeelp me please!:)

    VálaszTörlés