Madárkák

2010. július 6., kedd

Tanévzáró!

2010. június 18-án volt a Tanévzáró ünnepség Mezőörsön, ahol mielőtt babázni kezdtem, dolgoztam. Itt elbúcsúztam kedves kis 4. osztályomtól, illetve a most ballagó 8. osztálytól akiknek pár évvel ezelőtt én voltam a közösségvezetője. Nagyon örültem, hogy gondoltak rám és meghívtak a ballagásukra, bár mindenképpen terveztem, hogy elmegyek.
Szép és színvonalas műsort adtak az iskola kisebb-nagyobb tanulói, kiosztották a 8. osztályosok bizonyítványait, a jutalomkönyveket és az okleveleket osztályok szerint (ahogy ezt egy évzárón szokás).
A ballagóktól egy nagyon szép csokrot kaptam, a 4. osztálytól akiket másfél éven át volt szerencsém tanítani, egy gyönyörű orchideát és egy kerámia gyümölcsös tálat, amin a gyerekek nevei is szerepelnek. Ezúton is mégegyszer szeretném megköszönni nekik ezeket a csodálatos emlékeket és azt a pár évet, amit együtt tölthettünk. Nagyon szeretem őket, sokat gondolok rájuk és akárhányszor ránézek a tálra, mindig eszembe fognak jutni.

1 megjegyzés:

  1. Engem nem hívtak meg. És nem is igazán értem, hogy miért is nem... :-(

    VálaszTörlés