Madárkák

2011. január 27., csütörtök

Bence nálunk

Bencéék viszonozták a múltkori látogatást, délután kicsit átjöttek hozzánk. Amikor ilyen rövid útra indulnak, Lilla is hordozza kisfiát, mint én Csengét, viszont míg én kendőben, addig ő mei tay-ban. Nagyon praktikus eszköz, én is szeretnék majd egyet!

Bence kipróbálta a rugós hintát és nagyon élvezte a repülőzést benne. Jó kis szerkentyű és még az egyensúlyérzéket is fejleszti, valamint a lábakat erősíti, tudjuk vele gyakorolni a felállást és készülhetünk vele a járásra.

Bence már majdnem olyan magas, mint Csenge, súlyban viszont már rég lekörözte.

Köszönjük a látogatást! Várunk benneteket máskor is sok szeretettel!

4 megjegyzés:

  1. Nekünk is van mei-tai-unk, nagyon szerettem (én még mindig szeretem, de Alíz már nincs el benne...:( )!!! Szuper találmány, az biztos!:)

    VálaszTörlés
  2. Győrben van babahordozó klub. Tőlük szeretnék bérelni, kipróbálom, hogy tetszik-e Csengének, mert addig nem vennék, ahoz drága. Amúgy én is mindenkitől csak jót hallottam róla.

    VálaszTörlés
  3. Éva: Az "Életünk Isten tenyerén"-t én is olyan szívesen olvasnám! Nem szeretnél meghívni? :-)

    VálaszTörlés
  4. Jujj, Frida, ne haragudj, csak most látom... Természetesen megy a meghívó!!!:)

    És ha kell, szívesen kölcsönadom a mei-tait nektek pár hétre, aztán ha bejön, akkor tudtok venni.:)

    VálaszTörlés