Madárkák

2010. december 7., kedd

Mikulás 2.

A Mikulás a nagyszülőkhöz is megérkezett és oda is hozott nekünk ajándékot.

Dédikénél gyűlt össze mindenki, itt kaptam meg az ajándékaimat is

Tigrist ide is magunkkal vittük

Kaptam Kinder csokit, de ezt még nem ehetem meg, anya nem engedi

Robi össze-vissza csiklandozott

A könyveket nagyon szetem (megenni)

Már megint csikiz...

Szeretek tigrissel bábozni

Jön a fogam, ezért rágókázok

Dani is itt volt, de ő inkább visszavonult a csokijaival

Tündanyó és Tomapó Mikulása is ellátogatott hozzánk. Szó szerint!

Először kicsit megijedtem a zenélő, táncoló Mikulástól...

...aztán hamar összebarátkoztunk!



Tigris itt is jelen volt, szeret velem játszani!



Íme az ünnepi asztal! (Anya főzött!)

Ébredés után még játszadoztunk egy kicsit

Nagyon örültem az ajándékoknak, és hogy eljöttek hozzám a nagyszülők

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése